Niebieski Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy. Blue Squall: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia. Aquos Bubble: Anuluje supermoce przeciwnika. Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi. Slide Formation: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia. (Subterra) Spadająca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra) Świdrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)
Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem). Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida. Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy. Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy. Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną). Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów. Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos) Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny) Synteza: Melt Flare: Dragonoid zyskuje 100 punktów mocy.
Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry. Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia. Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas. Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry
Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi, Copycat: Kopiuje atak przeciwnika, Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.
Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress. Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze. Zdmuchnięcie: Przenosi bakugana na inną kartę otwarcia
Dual Gazer: Dodaje 50 punktów mocy Hydranoidowi i może on zaatakować z każdej karty otwarcia. Gazer Exedra: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i może on zaatakować z każdej karty otwarcia. Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika Synteza: Destruction Impact: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika i dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi.
Anthemusa: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe. Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid. Dive Mirage: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia. Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy. Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy. Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika
Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira. Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira. Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0. Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby. Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir. Explosia Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira. Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira. New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy
Strzała Haosu: Przywraca wszystkie przegrane bakugany Haosu, a Lars otrzymuje 100 punktów mocy. Bariera Walkirii : Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi. Light Absorber: Lars Lion zabiera wszystkie bonusy z supermocy i dodaje 100 punktów mocy Lars. Strzała Szczęścia : Dodaje 200 punktów mocy Lars Shining Stealth: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 150 punktów mocy z przeciwnika do Lars. Smash Star: Anuluje kartę otwarcia i dodaje 50 punktów mocy Lars.
Turmoil: Dodaje 200 punktów mocy Oberonowi i wyciąga jednego z bakuganów przeciwnika do walki. Blast Storm: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Oberona.
Atomowe Ostrze: Clayf otrzymuje tą samą ilość punktów mocy które zostały dodane przeciwnikowi. Wielki Topór: Dodaje 400 punktów mocy Clayfowi.
Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi. Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika. Wyrównanie:Wyrównuje moc Froscha i dodaje 300 punktów mocy.
Nebulous Hammer: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi Graviton Wizard: Zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi Dark Breath: Anuluje kartę otwarcia i zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi. Evil Beam: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Exedry. Demon Smash: Dodaje 200 punktów mocy Exedrze. Missle Digger: Zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi. Finale Fireworks: Dodaje 250 punktów mocy Exedrze i anuluje Kartę Otwarcia oraz supermoce przeciwnika.
Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida. Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida. Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida. Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika. Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy. Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii). Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii). Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii). Pyrus Niszczyciel: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy, oraz dodaje 300 punktów do Neo Dragonoida. Starcie Smoków: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)
Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika. Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika. Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi Elektryczna Strzała: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi Światło Niebios: Odwraca poziomy mocy. (Musi być użyty Cień Kokonu i różnica między punktami mocy ponad 500 punktów mocy). Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus) Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas. Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre. Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin. Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus) Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus) Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus) Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin
Pula Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Blokada: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. Wulkaniczny Młot: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. Ściana Gliny: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie. Piaskowa Bestia: Anuluje supermoce przeciwnika. Ruchome Piaski: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi Płynna Skała: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy. Stalowy Pancerz: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi Kopia Wilda: Kopiuje supermoc przeciwnika Podziemne Wsparcie: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie. Podziemny Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala. Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu. Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala. Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala. Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika. Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.
Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy. Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram. Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika. Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów. Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy. Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa. Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy. Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy. Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika. Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika. Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi. Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi. Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.
Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira. Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira. Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira. Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira. Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira
Podwójny Róg Pulsar : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. Super Mega Komórka : Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa. Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi. FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi. Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę. Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia. Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.
Magiczny Maniatus: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika oraz kartę otwarcia i dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi. Luny Magical: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Brontesa Klatka Duchów: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce. (Darkus) Kosa Darkusa: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus) Bariera Moczarów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce. Ryk Mocy Darkusa: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus) Pustynny Pyton: Dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi. Wymiar Aurory: Dodaje 100 punktów mocy Mega Brontesowi i łączy poziom mocy jego z Dynamo. (Darkus)
Lekkość Gai: Każdy bakugan wraca do początkowego poziomu mocy a przeciwnik nie może uaktywnić żadnej supermocy. (Subterra) Sędzia Mitry: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Haos) Podstępny Świat: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy/ Wirujący Cios: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi Mroźny Błysk: Anuluje supermoce przeciwnika. (Haos) Przechwyt Mocy: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. Acurus: Elico może używać mocy wszystkich atrybutów i odejmuje 100 punktów mocy przeciwnikowi. (Subterra)
Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi. Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida. Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi. Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida. Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.
Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi. Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi. Mega Działo: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi. SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa. Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia. Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia. Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika. Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi. Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi. SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
Cennik: Karty od 0 - 200 pkt mocy 2000G Karty 200 - 400 pkt 5000G Karty 400+pkt 7500G
|