Karty Możliwe do wylosowania w zestawach
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen (Aqos/Subtera, Darkus/Pyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt domenie gracza który użył karty. Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen (Pyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 200pkt. Towarzysz Zagłady: Niszczy oba bakugany (w przypadku karty zagłady oba trafiają do wymiaru zagłady). Kopia: pozwala na skopiowanie KO i użycie jej przeciw przeciwnikowi. Super Blokada: Blokuje kartę otwarcia i super mocy. Czarna Dziura:Gdy się jej użyje wszystkie bakugany z pola przegrywają, w przypadku karty zagłady wszystkie bakugany z pola idą do wymiaru zagłady. Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia. Lustro Pyrusa - pozwala uniknąć ataku Bakugana domeny Pyrus. Zaćmienie Słońca - anuluje Kartę Super Mocy. Potęga Wiatru - pozwala przejąć moc Bakuganom Ventusa. Wsparcie - dodaje 200pkt mocy. Blokada: Blokuje karte super mocy przeciwnika(nawet w chwili użycia). Karta Przeciw Mocy: Odbija Super Moc. Waga dwóch Dusz Moc: 2 bakuganów łączy się. Karta Mocy: Dodaje 100pkt bakuganowi. Dodatnia Delta: Zmniejsza poziom mocy bakuganom Pyrusa, Aquosa i Haosu o 120 pkt mocy. Przynęta: Pozwala na dorzucenie do bitwy kolejnego Bakugana. Fuzja Mocy: Dodaje 100pkt mocy a przeciwnikowi odbiera Karta Anty Super Mocy: Dezaktywuje wybraną karte super mocy(tylko dodającą pkt mocy).
Dla Ventus Moc Wściekłości: Odejmuje 100pkt wrogiemu Bakuganowi. Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10, potem 20,30,40,itp... odejmowanie rośnie co kolejkę o 10pkt! Purpurowy Wir: Przenosi bakugana na inne pole. Zdmuchniecie: Pozwala wysłać bakugana z powrotem do ręki lub na inne pole. Powietrzna Bitwa: Pozwala latać między kartami, blokuje kartę otwarcia przeciwnika Szlachetny Zielony Wiatr: Dla Domeny Ventus. Dodaje 150 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami). Odwrót: Kiedy się ją użyje obydwa bakugany z karty wracają do właścicieli. Dla Subterry
Piaskowa Dziura - przenosi Bakugana na inne pole Pustynia: Dodaje 150 pkt mocy. Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia. Dla Haosu
Zamrożenie haosu Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walke i pozwala dorzucic kolejnego bakugana. Zbroja Chaosu: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia, osłabia bakugana rywalo o 50 pkt.
Dla Aquosa
Tarcza Odwrócenia: Wchłania super moc użytą przeciw Bakuganowi aquosa oraz moc Bakugana wzrasta o 10 co kolejkę. Fala Tsunami: Pozwala zniszczyć tyle Bakuganów ile ma się swoich Bakuganów na Polu Bitwy Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.
Siła Aquosa: Dodaje 150 pkt mocy. Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy bakugaowi Aquosa. Prasotarcza Aquosa- (tylko dla bakuganów Aquosa) zwiększa poziom mocy bakugana za każdym razem gdy przeciwnik zwiększa swój.
Dla Pyrusa
Zbroja Ognia : Odejmuje 50pkt mocy przeciwnikowi Ognista Strzała: Dodaje 60 pkt mocy bakuganowi Pyrusa. Ognista Tarcza: Dodaje 180 pkt mocy i blokuje karte otwarcia. Tornado Ognia: Dodaje 50 pkt mocy jednemu bakuganowi domeny Pyrusa Meteoryt Pyrusa: dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Dla Darkusa
Kosa Darkusa- przenosi 300pkt z wrogiego bakugana na Brontesa. Ryk Darkusa- dodaje 200pkt Brontesowi. Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy, odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture.
|