Baku4Ever

PROFESIONALNE FORUM O BAKUGANACH

Ogłoszenie

Nabór do Adminów POTRZEBA LUDZI Z DOMENĄ AQUOS HAOS SUBTERRA NAJNOWSZE WIEŚCI SPOD BIEDRONKI!!! 1. styczeń i luty mianowane miesiącami Pyrusa 2. maj i czerwiec ogłoszone miesiącami Darkusa (reszta miesięcy już niedługo na baku4ever.pun.pl)

#1 2011-01-03 19:56:26

Dan Kuso

Administrator

Punktów :   

Karty Supermocy dla Bakuganów Specjalnych

Niebieski Podstęp: Anuluje kartę otwarcia, i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa.
Wodny Refren : Anuluje i blokuje karty supermocy.
Blue Squall: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Dive Mirage: Przenosi Preyasa na inną kartę otwarcia.
Aquos Bubble: Anuluje supermoce przeciwnika.
Aquos Guardian: Dodaje 200 punktów mocy Preyasowi.
Slide Formation: Anuluje supermoce przeciwnika, i nie pozwala przeciwnikowi otworzyć karty otwarcia. (Subterra)
Spadająca Rakieta: Dodaje 300 punktów mocy Preyasowi. (Subterra)
Świdrokop: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Preyasa. (Darkus)


Siła Smoka: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida, aż do końca walki (jeśli jest on twoim ostatnim Bakuganem).
Burza Ognia: Dodaje 100 punktów do mocy Dragonoida, potem podwaja moc Dragonoida
Ściana Ognia: Dragonoid jest chroniony przed atakami i zabiera przeciwnikowi 100 punktów
Płonące Tornado: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Dragonoida.
Zbroja Ognia: Dragonoid ochrania się przed atakami i zabiera przeciwnikowi 50 punktów mocy.
Potrójna Bitwa: Pozwala rzucić kolejnego bakugana na pole bitwy.
Połączenie Pyrus i Darkus: Dodaje 100 punktów mocy do Dragonoida.Jeśli Dragonoid walczy z pomocą z domeny Darkusa, obaj zyskują 100 punktów mocy.(Można połączyć Pyrusa z inną domeną).
Meteoryt Pyrusa: Każdy bakugan z domeny Pyrus zyskuje 50 punktów.
Trójwęzłowy Atak: Trzeba 3 bakuganów, każdy z innej domeny ognia, światła i wody.Każdy bakugan zyskuje 200 punktów mocy.(Pyrus, Haos Aquos)
Potęga Ognia: Bakugan z drużyny Dragonoida o innej domenie zostaje wyrzucony na pole bitwy (właściciel Dragonoida wybiera bakugana z drużyny)
Synteza: Melt Flare: Dragonoid zyskuje 100 punktów mocy.

Krystaliczny Kieł: Dodaje 80 punktów mocy do Tigrerry.
Ostrze Mocy: Tigrerra może pojawić się na innej karcie otwarcia.
Zamrożenie Haosu: Unieruchamia przeciwnika na krótki czas.
Tornado Światła: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Tigrerry

Mega Impact: Dodaje 50 punktów mocy Goremowi,
Copycat: Kopiuje atak przeciwnika,
Magma Prominence: Zamienia atrybut karty otwarcia na Subterre.

Green Mobility Violent Wind: Dodaje 100 punktów mocy Skyress.
Winds of Fury: Zabiera 50 punktów mocy przeciwnikowi za każdego Ventusa w grze.
Zdmuchnięcie: Przenosi bakugana na inną kartę otwarcia

Dual Gazer: Dodaje 50 punktów mocy Hydranoidowi i może on zaatakować z każdej karty otwarcia.
Gazer Exedra: Dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi i może on zaatakować z każdej karty otwarcia.
Grand Down: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika
Synteza: Destruction Impact: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika i dodaje 100 punktów mocy Hydranoidowi.

Anthemusa: Syrenoid automatycznie wygrywa bitwe.
Forcing Wave: Dodaje 100 punktów mocy Syrenoid.
Dive Mirage: Przenosi Syrenoid na inne karty otwarcia.
Devora Anthemusa: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 300 punktów mocy.
Vital Neptune: Anuluje supermoce przeciwnika i dodaje Syrenoid 200 punktów mocy.
Ripple Shield: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Deep Sea Dive: Anuluje supermoce przeciwnika

Maxymalny Pyrus: Dodaje 200 punktów mocy do Apollonira.
Neo Valute: Poziom mocy przeciwnika spada do bazowej liczby Apollonira.
Redukcja Saiam: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika do 0.
Siła Rozproszenia: Zmniejsza poziom wszystkich Bakuganów do ich bazowej liczby.
Duma Smoka: Wszystkie dodatnie punkty mocy, pochodzące z kart supermocy i otwarcia, przejmuje Apollonir.
Explosia Nieskończoności: Dodaje 1200 punktów mocy do Apollonira.
Maksymalna Rewolucja: Dodaje 1800 punktów mocy do Apollonira.
New Armor: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy

Strzała Haosu: Przywraca wszystkie przegrane bakugany Haosu, a Lars otrzymuje 100 punktów mocy.
Bariera Walkirii : Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi.
Light Absorber: Lars Lion zabiera wszystkie bonusy z supermocy i dodaje 100 punktów mocy Lars.
Strzała Szczęścia : Dodaje 200 punktów mocy Lars
Shining Stealth: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 150 punktów mocy z przeciwnika do Lars.
Smash Star: Anuluje kartę otwarcia i dodaje 50 punktów mocy Lars.

Turmoil: Dodaje 200 punktów mocy Oberonowi i wyciąga jednego z bakuganów przeciwnika do walki.
Blast Storm: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Oberona.

Atomowe Ostrze: Clayf otrzymuje tą samą ilość punktów mocy które zostały dodane przeciwnikowi.
Wielki Topór: Dodaje 400 punktów mocy Clayfowi.

Cyklon Aquosa: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i dodaje 200 punktów mocy Frosch'owi.
Aquos: Anuluje Kartę Otwarcia przeciwnika.
Wyrównanie:Wyrównuje moc Froscha i dodaje 300 punktów mocy.

Nebulous Hammer: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi
Graviton Wizard: Zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi
Dark Breath: Anuluje kartę otwarcia i zabiera 80 punktów mocy przeciwnikowi.
Evil Beam: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Exedry.
Demon Smash: Dodaje 200 punktów mocy Exedrze.
Missle Digger: Zabiera 150 punktów mocy przeciwnikowi.
Finale Fireworks: Dodaje 250 punktów mocy Exedrze i anuluje Kartę Otwarcia oraz supermoce przeciwnika.

Płonący Smok: Dodaje 200 punktów mocy do Neo Dragonoida.
Płonące Tornado: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.
Tornado Ognia: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i dodaje je do Neo Dragonoida.
Tarcza Ognia: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
Tarcza Wybuchu: Anuluje supermoc przeciwnika.
Bariera Tornada: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy i anuluje jego karty supermocy.
Cios Smoka: Przenosi z przeciwnika do Neo Dragonoida 400 punktów mocy. (Rdzeń Vestroii).
Smoczy Wojownik: Przeciwnik traci moc do jej bazowego stanu, a Neo Dragonoid zyskuje 600 punktów mocy (Rdzeń Vestroii).  Maksymalny Smok: Zabiera przeciwnikowi 500 punktów mocy i przenosi do Neo Dragonoida (Rdzeń Vestroii).
Pyrus Niszczyciel: Zabiera przeciwnikowi 100 punktów mocy, oraz dodaje 300 punktów do Neo Dragonoida.
Starcie Smoków: Zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy i przenosi je do Neo Dragonoida.(Rdzeń Vestroii)

Cień Kokonu: Zatrzymuje Supermoce przeciwnika.
Cień Pierścienia: Odzwierciedla supermoc przeciwnika.
Włócznia Iskier: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Lśniąca Moc: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Wir Korony: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi
Wiedza Kruka: Przenosi 100 punktów mocy z przeciwnika do Mega Nemusa
Piramida: Dodaje 200 punktów mocy Mega Nemusowi
Elektryczna Strzała: Zabiera połowę punktów mocy przeciwnikowi
Światło Niebios: Odwraca poziomy mocy. (Musi być użyty Cień Kokonu i różnica między punktami mocy ponad 500 punktów mocy).

Zagłuszanie: Odbija atak przeciwnika.(Ventus)
Delta Snieg Morski: Anuluje użytą supermoc przeciwnika i blokuje jego ruchy na krótki czas.
Reakcja Subterry: Zmienia domene przeciwnika na subterre.
Niebieska Tarcza: Anuluje użytą supermoc przeciwnika, blokuje jego ruchy na krótki czas i dodaje 200 punktów mocy do Elfin.
Skrzydło Merkurego: Dodaje 200 punktów mocy do Elfin.(Ventus)
Podwójny Powrót: Zabiera przeciwnikowi 2x więcej punktów niż za użycie supermoce.(Darkus)
Księżycowa Tęcza: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Elfin.(Darkus)
Strzał Gwiezdnego Pyłu: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 200 do Elfin

Pula Mocy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Blokada: Dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
Wulkaniczny Młot: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
Ściana Gliny: Przywraca przeciwnikowi początkowy poziom mocy dodaje 200 punktów mocy Thunder Wildzie.
Piaskowa Bestia: Anuluje supermoce przeciwnika.
Ruchome Piaski: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
Płynna Skała: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.
Stalowy Pancerz: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi
Kopia Wilda: Kopiuje supermoc przeciwnika
Podziemne Wsparcie: Dodaje 400 punktów mocy Thunder Wildzie.
Podziemny Detonator: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Thunder Wildy.

Tri-Gunner: Dodaje 300 punktów mocy do Percivala.
Nocny Odkrywca: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Mglisty Cień: Poziom mocy przeciwnika spada do jego bazowego stanu.
Śrubokręt Darkusa: Dodaje 200 punktów mocy do Percivala.
Piorun Darkusa: Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i dodaje 300 do Percivala.
Dama Darkusa: Anuluje użytą supermoc przeciwnika.
Waleczna Marionetka: Wywołuje 1 bakugana przeciwnika.

Echo Cienia: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy.
Podział Cienia: zabiera przeciwnikowi 100 punktów i dodaje 200 do Ingram.
Pancerne Zwycięstwo: zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.
Podwójny Kieł Jadowity Ostrzał: Ingram i Hylash łaczą swoją moc oraz razem zyskują 200 punktów.
Nieustający Taniec Pozycja Feniksa: zabiera przeciwnikowi 300 punktów mocy.
Pancerna Kopuła: dodaje 200 poziomu mocy Ingram i przez chwile zatrzymuje atak przeciwnika.

Kwazar Ognia: dodaje 200 punktów mocy do Viper Heliosa
Maksymalny Kwazar: dodaje 300 punktów mocy do Viper Heliosa.
Strumień Pustki: zabiera przeciwnikowi 400 punktów mocy.
Strumień Żaru: zabiera przeciwnikowi 200 punktów mocy mocy.
Rdzeń Wybuchu: anuluje użytą karte supermocy przeciwnika.
Spiralna Nova: anuluje użytą kartę supermocy przeciwnika.
Nova Defenser: zabiera 200 punktów mocy od przeciwnika i dodaje 400 punktów Viper Heliosowi.
Gwiezdny Obrońca: przeciwnikowi zabiera 400 punktów mocy i dodaje 200 punktów Viper Heliosowi.
Spiralna Moc: odwraca moc Viper Heliosa i jego przeciwnika.

Wirujący Spodek: Dodaje 200 punktów do Altaira.
Mega Tarcza: Dodaje 200 punktów do Altaira.
Błysk Pioruna(Błysk Ognia): Zabiera przeciwnikowi 200 punktów i przenosi je do Altaira.
Detonator Pioruna: Zabiera przeciwnikowi 300 punktów i dodaje 300 do Altaira.
Działo Szoku: Dodaje 500 punktów do Altaira

Podwójny Róg Pulsar : Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa. 
Spartanin Ognia: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Super Komórka: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Farbrosa.
Super Mega Komórka : Każdy przeciwnik Farbrosa traci 500 punktów, które są przeniosone do Farbrosa.
Wieniec Szponu: Dodaje 300 punktów mocy Farbrosowi.
FARBAS XM: Naprawia wszystkie zniszczenia wyrządzone Farbrosowi.
Tarcza Galu: Zmniejsza poziom mocy przeciwnika o połowę.
Close Flame: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Ground Breaker: Anuluje efekt karty otwarcia.
Hellion Breath: Nie pozwala przeciwnikowi używać supermocy oraz przenosi połowę początkowych punktów mocy przeciwnika Farbrosowi. Ice Burst: Zatrzymuje wszystkie nie-mechaniczne Bakugany.

Magiczny Maniatus: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika oraz kartę otwarcia i dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi.
Luny Magical: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Mega Brontesa
Klatka Duchów: Zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce. (Darkus)
Kosa Darkusa: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus)
Bariera Moczarów: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi i zatrzymuje jego supermoce.
Ryk Mocy Darkusa: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Darkus)
Pustynny Pyton: Dodaje 200 punktów mocy Mega Brontesowi.
Wymiar Aurory: Dodaje 100 punktów mocy Mega Brontesowi i łączy poziom mocy jego z Dynamo. (Darkus)

Lekkość Gai: Każdy bakugan wraca do początkowego poziomu mocy a przeciwnik nie może uaktywnić żadnej supermocy. (Subterra)
Sędzia Mitry: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi. (Haos)
Podstępny Świat: Zamienia poziom mocy przeciwnika na 100 punktów mocy/
Wirujący Cios: Dodaje 200 punktów mocy Elico i zabiera 100 punktów mocy przeciwnikowi
Mroźny Błysk: Anuluje supermoce przeciwnika. (Haos)
Przechwyt Mocy: Podwaja poziom mocy Elico i zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Acurus: Elico może używać mocy wszystkich atrybutów i odejmuje 100 punktów mocy przeciwnikowi. (Subterra)

Wulkan Pięści: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
Ostrze Promienia: Dodaje 200 punktów mocy Dryoidowi.
Tarcza Marsa: Unieważnia wszystkie supermoce przeciwnika i dodaje 200 punktów mocy do Dryoida.
Strzała Murasame: Odejmuje 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Zamknięcie Ziemi: Anuluje kartę otwarcia przeciwnika, przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Dryoida.
Ostrze Murasame: Dodaje 300 punktów mocy Dryoidowi.

Bicz Łowcy: Zabiera 200 punktów mocy przeciwnikowi.
Promienny Szpon: Dodaje 200 punktów mocy Macubassowi.
Kompozycja Bitwy: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Szabla Barrakudy: Dodaje 300 punktów mocy Macubassowi.
Mega Działo: Dodaje 400 punktów mocy Macubassowi.
SANFEM: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.
Grawitacja Mariny: Nie pozwala przeciwnikowi użyć karty otwarcia.
Zanurzenie: Dezaktywuje kartę otwarcia.
Tarcza Płaszczki: Anuluje supermoce przeciwnika.
Mauzer Barakudy: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Błękitna Siła: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Atak Tsunami: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
SANFEM TR 2: Przenosi 500 punktów mocy z przeciwnika do Macubassa.

Cennik:
Karty od 0 - 200 pkt mocy 2000G
Karty 200 - 400 pkt 5000G
Karty 400+pkt 7500G


BAKUGAN: KAŻDY DRAGONOID, URBANOID [1500], SPARTANIN SZEŚĆIU DOMEN [6000].
PUŁAPKA: METAL FENCER i SCORPION
BATTLE GEAR: JETKOR i CROSS BUSTER
NOWA VESTROIO STRZEŻ SIĘ!

Offline

 

#2 2011-01-04 14:54:04

Dan Kuso

Administrator

Punktów :   

Re: Karty Supermocy dla Bakuganów Specjalnych

Jak czegoś tu nie ma to piszcie dostaniecie golda


BAKUGAN: KAŻDY DRAGONOID, URBANOID [1500], SPARTANIN SZEŚĆIU DOMEN [6000].
PUŁAPKA: METAL FENCER i SCORPION
BATTLE GEAR: JETKOR i CROSS BUSTER
NOWA VESTROIO STRZEŻ SIĘ!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.malyglod.pun.pl www.evilofkillersdb.pun.pl www.mazurskiotsforumm.pun.pl www.grazycie.pun.pl www.wena.pun.pl